Castingmania..eller inte..



I morgon har jag 3 castingar, skönt eftersom det har varit så sjukt dåligt med castingar på senaste. Förstås på grund av finanskrisen. Så jag är sjukt glad att få lite mer att göra nu. Jag kan inte rensa garderoben och shoppa hur mycket som helst.

Nu är det så att jag fick option på den där hudcreme reklamfilmen jag castade för förra veckan, vilket är bra för jag var den enda från agenturen som de har valt att behålla.

Därför tyckte de nog att jag äntligen var redo för att träffa Londons värsta casting agent. Hon ska vara sjukt sträng och inte så snäll och de vågar bara skicka vissa modeller dit om de tror att man klarar av det.
Så imorgon är det min tur och det är 1940 tals tema på reklamfilmen. Vilket självklart betyder att jag måste styla mig lite 40talsaktigt. Men hur tusan då?? Suck, typiskt att få ett så specifikt brief när jag ska träffa just henne!

Men det löser sig nog. Utöver det är de andra castingarna för Speedo och Slendertone. Känns lite mindre skrämmande faktiskt.

Jag hade planerat att gå på yogan idag men jag kom precis på att jag har ju såklart beställt min Sainsburys mat delivery precis under yogatiden. Och jag vågar inte låta Nathan ta det för jag måste se att de fått allt rätt. Deras sk "substitut" är inte helt vettiga. En gång fick jag färdiglagad berchamelsås när jag beställde pastaplattor. På vilket sätt är det samma sak?

Jag är orolig att jag ska få typ 12 lite läsk istället för mitt vatten..



I have got a scary casting tomorrow, the agent is supposed to be a bit harsh and im a tiny bit nervous. But then i have two other ones for Speedo and Slendertone to and they feel a lot easier.
Nice with a few castings for a change! Now i waitning for my Sainsburysdelivery insted of going to yoga. In case they have sent me 12 l soda insted of water or something else typically Sainsburys stupid..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0