Dagens mysterium

Nu är jag riktigt bortknollrad!

Häromdagen fick jag en kommentar på ett av mina inlägg av den här tjejen
Idag går jag in och kikar lite på hennes sida. Hon är från Belgien och har en riktigt cool inspirationsblogg.
Men sen läser jag hennes nyårsinlägg och vem ser jag då?
Jo, Anna Randall, dvs mitt senaste jobb för Nokia.



Hmm... sen gissar jag att hon hamnade på min blogg genom att den här tjejen har skrivit att jag heter Tess, är modell och min bloggadress. Även hon har en riktigt bra sida. Så kolla den med!

Saken är bara den att jag inte har publicerat den bilden på den här bloggen.
Så den andra tjejen (Mimi) måste ju ha hamnat på min blogg någon gång. Jag menar, sååå många läsare har jag ju inte än.
 
Antingen är det ett riktigt läskigt sammanträffande eller så pågår det en stor Nokia konspiration ;)

Hur som helst gjorde det min kväll lite mer underhållande, som ett litet puzzel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0