Dyrbar tid..

Jag fick en kommentar om att klockan jag tittar på är ganska dyr.

 Det stämmer, men nu har jag turen att kunna få den till lite bättre pris än i butik. Men ja, den är ganska dyr och det kommer att svida lite i plånboken, men jag tycker att en klocka är det plagget som jag kommer att ha på mig mest, så jag måste öppna plånboken lite mer än vad jag hade gjort för t.ex en väska eller ett par skor.
Sen hoppas jag på att ha den i flera år och inte tröttna. Man kan alltid byta armband och urtavla om man tröttnar men det måste vara en modell som jag tror mig vara bekväm med även om 10 år.
Har nån av er haft en klocka under en längre tid?



Kommentarer
Postat av: M

Det finns många snygga klockor som inte kostar så mycket. Så om du köper en klocka för 15 000 (vilket är MKT det med) så kan du lägga mellanskillnaden på en sjukt snygg kappa, snygga skor eller ny väska till samlingen. Det skulle jag gjort!

Killar, som inte köper väskor eller skor i samma utsträckning som vi tjejer, kan satsa lite mer på en "fetare" klocka tkr jag.



Men så länge som du köper klockan för att DU verkligen vill ha den och inte för att impa på andra så tycker jag att du ska köpa den. :)

2009-01-13 @ 12:01:08
Postat av: Sophie

Tycker du gor helt ratt i att kopa en klocka du kan ha laaange...



xx S

2009-01-13 @ 13:20:02
URL: http://legallysophie.wordpress.com
Postat av: gabbi

Självklart ska du unna dig klockan om du sj känner att du har råd med den. Har Ingen koll på vad det är för klockan.. Slå till, finare klockor har ju dessutom ett rätt hyffsat andrahandsvärde!

2009-01-13 @ 15:03:27
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0