Favvoprodukter

Som jag berättat tidigare är jag in love with Laura Merciers concealers. De ÄR bäst på marknaden, så är det bara.

Men nu på senaste har jag vägt och pillat på Laura Merciers kroppsprodukter. Jag vet att de har gudomliga doftljus och är  sugen på deras créme brulee sugar scrub, French vanilla honey bath och french vanilla soufflé body créme.

 

    

Nästa gång du är på NK eller något annat större varuhus, lukta, kläm och pilla lite. De är gudomliga..


The Laura Mercier products are lovely. The concealers are the best in the world and now im thinking about trying their body range. They smell divine and feel luxurious..
I want to get the créme brulee sugar scrub, french vanilla honey bath and the french vanillasoufflé body créme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0