Lets party all niiight!

Lite bilder från igår. Vi var på Frevd (Freud) och drack en massa billiga jättestarka drinkar och det var verkligen inte så bohemiskt som jag trodde. Det var riktigt trevligt faktiskt och efter kilade vi vidare till Maya där vi dansade hela natten.



Kvällen till ära festade jag i en hög tofs, kort kornblå See by chloé t-shirt, svarta ridbyxor från Berschka, stövlar från Kurt Geiger, Balenciagaväska, halsband från Tiffanys, armband från Bottega veneta och ring från Bvlgari.


Glada tjejer på Maya. Jag, Rosanne och Grace.

Kul var det, och trött är jag minsann idag!

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej,



Jag kom i kontakt med en person vid namn "Johanna" via blocket och köpte en väska av henne som inte visade sig vara äkta. När jag fick avin har hon angett ditt namn som avsändare Tess Montgomery din adress vill jag inte skriva ut här. Jag skickade tillbaka väskan till samma adress och namn som jag mottog väskan ifrån och det var både din adress och ditt namn, nu påstår sig säljaren "Johanna" att hon inte bor där och att hon inte känner till adressen. Ärendet kommer jag att polisanmäla och hennes kontonummer har hon angett vilket gör det lätt att spåra personen i fråga. Det jag nu vill veta är om nu känner till "Johanna" och vet att hon använder sig av din adress. Nu kan kontakta mig på mailadress [email protected]

2009-03-31 @ 12:25:51
Postat av: Anonym

Hej

2009-03-31 @ 12:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0