Mer shopping

Jag har gått lite över budget känner jag, men det är lätt hänt när man är i New York.

Vi åker tyvärr hem igen imorgon. Buu! jag vill stanna!! Jag ska verkligen försöka komma och jobba här i ett par månader så snart som möjligt. Världens bästa stad!!

Nåja jag får ta med mig lite minnen hem..


Minnetonkas till våren. Perfekt att springa på castingar i!
Billigare än snus var de också.


Seglarshorts till i sommar. Gymmet - Here i come!


Pälsheadband som även är en krage. Ruski ruski!


Mest otippade köpet är en rosa cocktailklänning. Man vet aldrig när det blir smokingbröllop..

Väskan är packad med alla nya plagg och skor. Imorgon går inte planet förrän kl 17.55 så det hinns med lite kul innan dess. Jag slog precis hela gänget i kort så nu ska jag sova gottis!

Nattinuffs!


Kommentarer
Postat av: Therese Fashion

New York låter helt lovely och shopping är ju aldrig fel.

2009-01-23 @ 16:51:57
URL: http://theresefashion.blogg.se/
Postat av: Anna

Tycker du bättre om NY än London?

Tror du att du kommer att bosätta dig på heltid en dag i Svedala?



Svårt kanske?



xxx

2009-01-23 @ 17:39:18
Postat av: Tess

Hej Anna!



Ja, jag måste säga att London är trevligt, men New York är strået vassare. Lite häftigare, lite större, lite roligare och mycket renare!



Min ultimata plan är att komma hem till Sverige. Jag har bott i London i 4 år nu så det börjar locka att komma hem. Sverige är trots allt enligt mig det bästa landet i världen. kram / Tess

2009-01-24 @ 16:10:56
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0