Mumsig frullebulle!

Det är nästan inga castinga den här veckan.

Snacka om att det är dåliga tider i england nu. Förhoppningsvis kommer det att bli bättre nästa vecka, många av tjejerna är oroliga. Själv hade jag sån tur med mitt Nokiajobb att jag kan klara mig med mindre jobb ganska länge. Men det blir trist i längden.

Jag jobbar iallafall för Petite affair igen nästa vecka så jag får väl ta ett par dagar med städ, tvätt, gym och läsa bok.
Jag borde faktiskt gå ner till gymmet nu, men jag är seeeg..

Fortsätter med mina tråkiga papper och kvitton istället.



Det blev en härlig "jag är ledig" brunch med salamiknäckemackor. Hur nyttigt jag än äter ger jag INTE upp min salami!
Non fat youghurt utan socker med blåbär och muesli. Härlig graperfrukt, innocent apelsinjuice och grönt mintte.

Håller mig mätt och glad i flera timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0