New York day 2

Vaknade i lite mer normal tid idag. 08.30 kändes alldeles lagom att stiga upp.
Jag åkte direkt till min agentur och lämnade in lite nya bilder och pratade om min framtid här. Jag vill köra ett halvår här i New York inom 1 - 1 1/2 år. Det verkade positivt, såd et är jättekul!

Efter det mötte jag upp Siri, Peter och kristian uppe på 72a och Madison och gick i lite butiker innan vi begav oss till The boathouse i central park för lunch. Jag rekommenderar er stark att köra en lunch där om ni kommer hit. Jättemysigt och nu låg snön tung och det var is på sjön utanför. Underbar stämning.


Jag och Siri


Kristian och Peter

Efter begav vi oss till Bloomingdales där jag fyndade två fina saker som ni får se senare.
Nu ahr jag precis kommit in från en manikyr och pedikyr och ska göra mig iordning för vi ska äta middag på Spicemarket.
Ska bli superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0