På äventyr i bebismarker.

Idag tog jag pendeltåget, ja, PENDELTÅGET.
Det har jag inte gjort sedan jag var liten (om det fanns då..) och gav mig iväg för att hälsa på min kompis Anette och hennes nya lilla bebis William.

Snacka om att Anette har fått jackpot i bebislotteriet. Lille William är nog den gladaste och snällaste lilla knodd jag någonsin träffat. Jag fick hålla honom, mata honom lite med flaskan, rapa honom och sen sov han en stund hos mig med.
Nussetusse!
Vi tog en lång prommis, brände lite kalorier och snackade gamla minnen. Jo jag och Anette har mycket gamla busiga minnen.
Haha, när man var sisådär 19 så var man mycket busigare och kanske lite elakare än vad vi är nu.
Stackars killar som kom i våra spår!


Superbebisen


SnyggoAnette på promenix


Jag fick hålla!

Jag dööööööör av gullighet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0