Resultatet

Tillbaka från castingen, den var som många av våra castingar i Holborn studios som ligger i Old street, dvs drygt en timma härifrån. Det irriterande med att bara ha en enda casting på en dag är just det att åka så långt för bara 10 minuters möte med klienten. Såklart är det värt det om jag får jobbet. Men sååå mycket diggar jag inte den engelska tunnelbanan.

Jag ska faktiskt inte klaga. Jag har färre castingar än de andra tjejerna för att jag har en högre dayrate och slipper alla skitjobben. När jag tänker på det känns tiden inte så viktig längre..

Här är resultatet av min lilla "äldre,mjuk och moderlig" makeover imorse.



'

Klienten gillade mitt hår, så nu hoppas vi att det funkade..

I had a casting this morning for toilet paper! They wanted someone a bit older than me but they added me to it anyway, so i tried my best to look like a young, soft mum. The pink cashmere sweater, blue jeans and wavy hair. You can see what i looked like early this morning under this post and here is the result. Do i look mumsy?
Lets hope it worked..


Kommentarer
Postat av: sara

vilken himlans fin blogg du har. Tycker jättemycket om den!

2009-01-27 @ 13:33:29
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej Sara!



Vad kul att du gillar bloggen, det känns bra att ha så rara läsare! kram / Tess

2009-01-27 @ 13:38:34
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0