Sorry Borry!

Förlåt för den dåliga uppdateringen, vi har haft så himla mycket att göra att det inte riktigt har funnits tid. Nu kom vi precis hem efter en hoyckematch i Madison square gardens. New York Rangers mot Anaheim Mighty Ducks. Rangers vann och det var de vi hejade på såklart. Speciellt efter som det är mer svenskar i Rangers än i de flesta svenska fotbollslag. Kolla, jag blev helt plötsligt värsta sportbloggaren! Jag som höll för ögonen när de slogs på isen..





Igår körde vi sightseeing för hela slanten, det var frihetsgudinnan (på håll så klart, vem orkar åka båten?), Wall street, Ground zero och Times square såklart. 


Kristian - "Jag trodde den var större.."



Vi avslutade på med middag på Megu i Trump tower nära oss. Det var en av de sämsta restaurangerna jag har varit på och jag skulle inte rekommendera den till någon. Möjligtvis kan ni gå dit för en drink, för lokalen är jättefin, men maten var fruktansvärt dålig. Pommes till asiatisk cuisine??
I söndags körde vi middag hemma och efter det gick vi till Kiss and fly för lite drinkar och dans.


Jag och Siri


Megu, fint men dåligt..


Roligare var det på Kiss and fly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0