Gymtankar

Jag var nere och sprang lite på gymmet idag med.

Det är en sak som slår mig varje gång jag springer där på bandet.
-Var är alla snygga, starka killar som gym borde krylla av?

Alla killar på mitt gym är mellan 18-40 och extremt otränade. Vad gör de där egentligen? Hänger de vid läskapparaten när jag inte är där och hoppar upp och lunkar på sina band när jag dyker in?
Och var är alla tjejerna? Idag såg jag en fet indiska och en panchis. Thats it! Och alla fläskiga snubbar förstås.
Eller så har jag helt enkelt bara lyckats pricka helt fel tider att gymma på.
Hm, kl 17.00 fredag - inte bra
15.00 lördag - inte bra det heller

Det andra som är extremt oskönt är att varenda gång jag går ner i spadelen tror dessa män att jag finns där för deras nöje.
Nej, jag har ingen lust att sitta och prata med en 40 årig gubbe som inte ens kan se sina egna tår. Nej jag tycker inte att det är ok att behöva välja mellan flörtande tjock engelsman i pool ett och flörtande ännu tjockare engelsman i pool två?

Mitt gym hör ändå till ett av de bästa i området och är verkligen topp. I dont get it! Visst är britterna i genomsnitt både fetare och fulare än tex svenskarna men det här är ju parodi.
Inte ens PT:arna är snygga, vältränade, men definitivt inte snygga.

Som tur är jag inte där för att ragga eftersom jag redan har en sämre hälft. Men jag skulle gärna klara mig utan för korta svettdränkta t-shirtar, avgrundsstön när de klampar på sina springband på lägsta farten och lukten, ja lukten.
Ska du springa brevid en fet engelsman måste du utrusta dig ordentligt med paraply och doftljus.

Jag tycker självklart att det är bra för allmänhälsan att de här.. hrm rundare människorna gör sitt bästa för att komma i form. Men jag känner mig som jag är med i tjockholmen.

Nu har jag bitchat klart, men jag funtar seriöst på att gå upp kl 05.00 på måndag för det är den enda tiden som finns kvar som de normalsmala människorna kan gömma sig på.



There is basicly only relly fat men at my gym. Its not very hot and it smells a bit. They flirt with me to, in the spa section when they are wearing swimshorts..  Where are the fit, normal guys? And i still go to a pretty decent gym..

Im goin to try to go there at other times, maybe the normal people are there only at 05.00?
I feel like im in an episode of "the biggest looser"

Kommentarer
Postat av: Martin

Vart tränar du? :)



Tyvärr är det väl ganska vanligt..många som går å tränar är rädda för att ta ut sig..därför får dom resultat därefter. :)



2009-02-01 @ 20:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0