Gårdagen

Underbart solig dag här i London.
Jag och Bailee drack Pimms, vitt vin, åt stek och njöt av solen på Northcote rd.



Bailee gifter sig i Kapstaden nästa April. Jag ska självklart dit och har bokat min biljett till 2 veckor i himlen.

Bailee och Mike kommer att ha det grymmaste bröllopet någonsin. En vecka av aktiviteter, bröllopet på en vingård upplyst av enbart levande ljus och "twinkle lights". I morgon ska vi ut på stan och köpa 14 st klänningar till henne, en för varje dag där nere. :)




Kolla in ringen...

Kommentarer
Postat av: sraa

Hej! fin blogg du har! tänkte bara fråga om du inte kan lägga ut lite bra & nyttiga vardagsrecept, har lite torka på den biten just nu. ha det bra!

2009-07-26 @ 20:51:46
Postat av: Anonym

jag gillar att hon ska ha en ny klanning varje dag!! =)

2009-07-26 @ 23:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0