Freakos! Stockholm - London 2-2

Folk i London är knäppa.
Inte bara lite småudda, det kryllar med riktigt sinnessjuka människor här.
Du ser ett par varje dag och de är så jobbiga och oförutsägbara. I dag kom det fram en snubbe på bussen och började rappa en tant i ansiktet. Hon såg helt livrädd ut och han stod där och fejkbrejkade och hade mer än 2 skruvar lösa.

Sen är det muttrande gamla gubbar som slår efter alla som kommer nära, knarkisarna och de som borde sitta inne.
Då har jag inte ens börjat nämna de som är fulla 10 på morgonen, brölar på gatorna och spottar vilt, det hör visst till kulturen..

Ge mig Stockholms normala människor tack!


Kommentarer
Postat av: Neen

I beg to differ! När jag kom hem från min senaste sejour i London, där jag visserligen ofta ser knäppa, men positivt färgstarka människor, möttes jag på spårvagnshållplatsen i Göteborg av en tjej som spottade på mig - två gånger! Och bara en massa sura miner. Och ofta var det likadant när jag bodde i Sthlm i 15 år. Give me London any day.

2009-03-31 @ 13:15:06
Postat av: Tess

Hej Neen!



Nej men vad hemskt!

Riktigt så illa har det inte varit här.

Jag hoppas att du polisanmälde tjejen!

kram Tess

2009-03-31 @ 14:13:32
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: Neen

Nej, det var mest synd om henne. Hon gick omkring och svor och pratade med sig själv, och behövde nog mest hjälp. Bara att ruska av sig sånt. Det handlade ju inte om mig. Tycker bara det är intressant hur olika man uppfattar olika platser vid olika tillfällen, kanske handlar det mest om ens egen sinnesstämning nånstans. Dårar finns det överallt, och ibland ser man dem tydligare än andra dagar. Förresten tycker jag att du ska åka till L.A. Grip tillfället! Där finns det också gott om dårar, men vädret kompenserar.

2009-04-01 @ 09:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0