Hade ni en trevlig söndag?

..det hade nämligen jag.

Mysfrulle med Rosanne, lite shopping på drylakes utförsäljning, fika med vänner på Creme, lunch på Tacobar och efter det blev det bio. "Män som hatar kvinnor" var riktigt bra tycker jag.
Lisbet såg och var precis så som jag hade tänkt mig, vilken duktig skådis hon är Noomi Rapace!
Jag blundade visserligen unde de värsta scenerna.


bilden är lånad från Etc.

Om du inte har sett den så tycker jag att du ska pallra dig till närmaste biograf. Speciellt om du har läst boken.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. jätte bra blogg. Hittade du ngt fint på Dry lakes utförsäljning? hade varit kul o se:)

Kram

2009-03-29 @ 21:54:44
Postat av: Fittanfes

Gillar din blogg!!

Ska vi följa varandra på bloglovin? Maila om du lagt till oss så lägger vi till dig också:D

Ha en fin dag!

2009-03-30 @ 12:00:31
URL: http://fittanfes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0