Inte 1 enda casting i morgon :(

Det är verkligen ont om castingar nu. Jag hade tur och fick katalogjobbet nästa vecka, så jag får iaf jobba litegrann.

Men en vän till mig har inte jobbat på flera månader och börjar känna sig riktigt desperat.
Många får säga upp sina lägenheter och byta till billigare boende. Restaurangerna här är inte alls lika välfyllda. Samma sak med drinkborden, där det förr stod 4 flaskor cristal står det nu en magnum Moet.

Det positiva är att folk har mer grejer hemma. Middagar, drinkar ja även kaffestunder. Jag tycker att det är jättemysigt!
Jag har bestämt mig för att plugga lite och även ta körkort i sommar, så även om det inte är så mycket jobb så ska jag hålla mig busy. Det är ändå saker jag har velat göra länge men som jag aldrig har haft tid till.
Först och främst har jag anmält mig till högskoleprovet.

Det kanske får bli en liten credit crunch - holiday..



I Cannes förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0