Min Emma



Lite bilder från i Fredgas.
Vi gick och åt på HQ och efter det blev det lite drinkisar.



Emmas kompisar och Fionas pojkvän. Men vem är tönten där bakom? Jag skyller på alkoholen..hrm



Emma och hennes Jack. De hade ett skenbröllop för ett par veckor sedan. Emma hade t.o.m bröllopsklänning. Bara I Kapstaden säger jag.

Förresten så var jag på fest igår innan jag åkte. Ja fest vid kl 19.00, riktigt houseparty, men den hade pågått i 2 dagar och folk var fulla som kastruller och alla var modeller så det var ett gäng snygga fullisar.
Men kanske inte det vettigaste att springa in på en timma innan man ska åka till flygplatsen.
Jag drack äppeljuice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0