Min fru och 101 sätt att använda en scarf



Jag tror att Therese ska få bli min fru.

Först hade hon lagat tacos, eftersom hon vet att jag älskar det. Såå gott!!
Sen till efterrätt så hade hon köpt marshmallows!! Men hur gullig är inte hon?
Hon vet mina favoriter och bjuder på dem när jag kommer på middag.
Therese kommer att bli världens bästa fru!

Efter middagen begav vi oss till V och efter det en snabbvisit på kontoret innan vi hoppa in i en taxi till WR. Någonstans på vägen lyckades Therese tappa sin mobil och när vi kom in så lyckades hon låna en mobil (min hade inga pengar kvar..) och tappa bort ägaren, så hon kom hem med en mobil, men det var inte hennes egen.


Temat på kvällen - Scarf på 101 sätt.





Vissa kvällar blir bara så där extra bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0