MOT Models

Det är inte klokt hur mycket mer man får gjort när man är uppe lite tidigare än vanligt.
Jag har varit uppe i Berkhamsted och hälsat på agenturen.
Ändrat om i boken och på webben och tagit nya polaroider och allt annat som man gör lite då och då.

Det är skönt att komma ut från London och få se lite engelsk natur.

Det är så jobbigt med de andra agenturerna som har ina kontor mitt i stan. Då måste man dit stup i kvarten, alla är sjuuukt busy och man får inte en syl i vädret. Här är en modell där åt gången, du har tid att prata med alla bokarna och fixa allt på en gång. Ingen stress och hela kontoret är inrymt i en gammal skola så det är sjukt fint där inne med.


Bild lånad från Berkhamsted

Jag har även hunnit gå på mina castigar och nu ska jag sätta mig och plugga lite till högskoleprovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0