Ojsanvojsan!

Oj, det blev en ganska ordentlig debatt om inlägget med kommentaren från Madeleine.

Anledningen till att jag la upp de 3 vanliga frågorna var just att jag kände att jag ville svara på dem en gång för alla.
Jag tänkte inte så långt att det skulle bli en viktdebatt och jag menar inte att framhålla min vikt på något särskilt sätt.
Den är vad den är och jag är van vid det.

Men jag kan ändå förstå att unga tjejer kan bli påverkade av siffror, men då hoppas jag att de inte bara kollar på mina kg utan även på hur jag äter, tränar och lever. Om de ämnar att bli påverkade av mig så hoppas jag att det är på den biten.

Jag vill tacka alla för era snälla meddelanden och ert engagemang i frågan. Jag har verkligen världens bästa läsare!
Vikt kommer alltid att vara infekterat och jag tror att det är nyttigt att föra en vettig debatt och ha ordentliga konversationer om ämnet.

Puss på er alla!!

Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0