Personlig Feeder

Det finns en indier som jobbar i min lokala matbutik. Han jobbar nästan varje dag, så jag ser honom nästan varje dag.
han pratar som Apu i simsons.

-Allo Tess! How are you, lets go for coffe!

Nästan varje dag.
Han är inte en sån där tyst liten timid kille utan skriker över hela matbutiken oberoende hur många andra kunder som är där.
Jag brukar skratta lite och gömma mig bakom brödhyllan.

En gång var mina marshmallows slut, då skojskällde jag lite på honom.
Nästa dag fanns det marshmallows igen. MASSOR med marshmallows!

Efter det började han ge mig gratish
 marshmallows varje gång jag handlade och fortfarande fråga om jag kunde gå och fika med honom. Notera att han har träffat Kristian och är mycket väl medveten om att jag har en pojkvän. Sen att jag inte riktigt skulle falla för just honom är även det en stor anledning till att jag inte skulle infria hans önskan.

Men skam den som ger sig tänkte han nog, så nu har han börjat att stoppa ner inte bara marshmallows i min påse utan även olika chokladbitar.
Jag börjar undra var det här ska sluta. Kan jag handla gratis snart, eller är han helt enkelt en feeder?

Jag har börjat handla oftare på Marks and Spencer nu för jag kan helt enkelt inte så emot marshmallows.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0