Så var man i Afrika..



Greetings from Africa!

Nu har jag landat efter att ha sovit mig igenom större delen av flighten
Eftersom jag landade så sent så bestämde klienten sig för att ha en fitting imorgon på morgonen i stället. Så jag ligger på hotellet (Fire and ice) på magen på sängen och njuter av den 20°C nattvärmen.
Dock ska jag upp kl 05.00 i morgon så jag måste kasta mig i säng, ska bli så sköööööönt!

Jag tar med både datorn och kameran i morgon så ni får följa med så bra det går.
Vi ska plåta på en vingård och om de har internet så kan jag försöka liveblogga lite.

Nattinuffs på er!



Kommentarer
Postat av: Malin

Har du lite tid över vore jag OTROLIGT TACKSAM om du ville svara på dessa frågor som jag fann på nätet. Lite skoj med sånna där :-) Hoppas du kan svara på dessa i ett enskilt inlägg.



Här kmr de;





Vilken syssla gör du varje dag?

Har du tvångstankar?

Vart är du född?

Vilken tid går du upp?

Vilken är din favoritmat?

Vad är en typisk sommar för dig?

Har du några resmål uppsatta inför sommaren?

Ditt främsta och fungerande skönhetstips?

Vad har du för husdjur? Om inget, vad vill du ha?

Vilket är bäst? Sex eller Kärlek?

Finns det ngn butik som du kan gå runt i flera timmar?

Om du fick vara butikschef, vilken butik skulle det bli och varför?

Vad tycker du är finast med kvinnokroppen respektive manskroppen?

Är du politiskt insatt? Vågar du uttala dig om vilket parti du håller på?

Vilken sida från nätet beställer du mest ifrån?

Är du mer pojkig än flickig eller tvärtom?

Vilken land vill du bo i? Och varför?

Hur fåfäng är du från skala ett till tio?

Har du körkort? Isåf vad har du för bil? Om ingen, vad vill du ha?

Hur svarar du i telefonen?

Om du känner dig obekväm vid ngt tillfälle. Vad gör du för att slippa personen?

Sämsta raggningsrepliken du fått?

Hur viktigt är sex för dig från skala ett till tio?

Har du skämts ngn gång över vad du lyssnar på för musik?

Har du någon favorit serie? Isåf vilken?

Om du hade en dag kvar att leva, vad vill du göra denna dag?

Vilken disneyfigur skulle du vilja vara? Och varför?

Tänker du ofta på vad du stoppar i dig för kost?

Vilken är din favorit glass?

Är du vig utav dig?

Vad tränar du helst?

Vad skulle du kalla att din klädstil är?

Vill du gå ner i vikt?

Vilken accessoar är den viktigaste inför sommaren för dig?

Röker du eller snusar?

Vad är du mest stolt över?

Vad får du mest komplimanger för? Tar du åt dig av kompl?

Vilken färg föredrar du helst på kläder?

Håller du på med någon vinteraktivitet?

Vad är det bästa med ditt jobb? Vad är ditt drömjobb?

Äter du skräpmat, snacks, dricka (coca cola etc) på vardagar?

Är du duktig på att laga mat?

Om du blev tillfrågad att vara med i Lets Dance, vad skulle du ge för svar?

Finns det någon du skulle kunna tänka dig att byta utseende med. Isåf vem och varför?

Hur ser en typisk frukost ut för dig?

Vilka tidningar läser du flitigt?

Finns det något hemligt som ingen vet som du kan tänka dig att svara på här? isåf vad?

Hur viktigt är musiken för dig? Är du bra på att sjunga?

Har du nån gång handlar på Tradera? Isåf vad?

Om du fick välja, vilket skulle du tänka dig att vara. 1 Fotbollsfru? 2 Hockeyfru?

Vilka bra respektive dåliga sidor har du?

Vad är det viktigaste för dig?

2009-03-16 @ 20:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0