Sommarklänning någon?




Här har jag kutat runt idag.

Rye i Sussex hamnade jag i till slut efter 2 1/2 h tågresa.
Vackert tänker ni. Ja det var sol, men där slutade det mysiga. Det blåste mindre storm och jag sprang runt i en liten bommullsklänning som var lika tjock som ett nattlinne ungefär.

Jag har aldrig frusit så mycket i mitt liv. Det var inte den där jag-måste-stå-i-en-snödriva-i-bikini-känslan. För så kallt var det inte. Men jag var tvungen att vara där ute från kl 09.30 till 17.00. Med den blåsten som ilade ändå in i benen var det fruktansvärt. I mitten blev jag så blå att vi var tvugna att sluta plåta och jag fick ta ett varmt bad, kan ni tänka er hur svårt det var att ge sig ut igen efter det?
Inte hjälpte det heller att resten av teamet stod i dunjackor och insvepta i filtar och drack thé medan jag fick skutta omkring med en hund som precis hade rullat sig i en gammal krabba.

Nä usch! Bli inte modeller!

Kommentarer
Postat av: gabbi

Hahaha... förlåt att jag skrattar åt dig men man kan ju inte låta bli. Jag kan se framför mig hur du springer graciöst med en stinkande hund efter dig :P hahah :)

2009-03-12 @ 10:41:25
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0