The terrific jumpsuite

Inga castingar idag eftersom jag är borta hela nästa vecka.

Så jag och Bailee tog en prommis på Kings rd.
Hon ska ut och klubba ikväll och behövde något nytt roligt att ha på sig. Eftersom vi har helt olika smaker så passar vi perfekt att shoppa ihop. Jag fick henne att prova en jumpsuite hon aldrig skulle ha kollat på annars och den satt perfekt. Så ikväll partar hon i den med svarta höga pumps, stort bälte och lila kuvertväska.

Den kommer från French Connection

Jag är medbjuden såklart, men jag orkar inte klubba. Drinka - ja. Klubba - nej.
Men alla mina tjejer är bortresta. Louise i Sverige och på väg till Peru, Rosanne i Athén och Emma i sydafrika.
Jag får parta loss med henne i nästa vecka.
Ni får följa med såklart!



Så jag mutade mig själv med lite räkpasta med sparris och bubbelrosé. Det är ju vår nästan.
Jag får skypa och drinka istället. Mycket billigare!

Jag fuskade med min räkpasta idag, köpte färdigmarinerade räkor.



Kommentarer
Postat av: sara

skitsnygg!

2009-03-14 @ 11:10:09
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0