Upp och ner, fram och bak.

Jag gick på aerobics idag. Snacka om 80s flashback!

Jag sög! Jag trodde att jag skulle vara jättebra, såklart. Men jag var JÄTTE JÄTTE dålig.
Jag har ganska långa armar och ben för min kropp och de vimsade runt som spagettisar. Alla andra var lite satta och bitiga och kunde alla kombinationerna perfekt. Jag såg ut som en överkokt sparris ungefär.

Men nu har jag något nytt att bita i och till lärarens och gruppens stora förtret kommer jag att återkomma, för jag klarar inte av att vara dålig på nåt. Jag är ju bra på ALLT!




Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

basiron har jag nog testat men inte det andra du nämnde..men är ju sällan i frankrike..hehe

2009-03-05 @ 12:47:01
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Caroline

Menar du La Roche-Posay Effaclar K?

Kan bestallas fran www.leguidesante.co.uk

2009-03-05 @ 16:33:52
Postat av: Tess

AA, vad bra tack! Jag köper den alltid i frankrike, jättebra att det finns en hemsida, jag ska vidarebefodra det!



kram /Tess

2009-03-05 @ 16:36:26
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0