11 timmar!

Jag har sovit 11! timmar.
Pojkvännen är lite sjuklig så att han sov 11 timmar kan man ju förstå, men att jag då sympatisover 11 h kanske inte är så nödvändigt.

Jag har hört att det går att hyra "Låt den rätte komma in". Jag fick ju trots allt aldrig se den där filmen på bio så jag tror att det får bli filmkväll ikväll för mig. Pojkvännen drömmer mardrömmar av skräckisar den lille tönten, så det blir att titta själv.

Jag har haft en riktigt trevlig helg, det är nästan så att jag inte vill åka tillbaka i morgon Buhu!
Jag får väl trösta mig med att jag åker till sydafrika och jobbar på söndag. Lite sol kommer att sitta som en smäck!


Marshmallowsgrillning hos Therese i lördags
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0