What a day




Anton som är manager på Fire and ice hotel förbarmade sig över mig och tog med mig på en heldag här i Kapstaden.



Vi började med att gå på en mat/smyckesmarknad inne i stan, sen åkte vi över till den varma sidan och åt lunch på ett strandställe och hittade världens sötaste lilla hundvalp.



Efter det kollade vi in lite babianer och körde hela vägen ner till den södra spetsen.




Det blev en underbar ridtur på stranden. Det var helt fantastiskt att i full galopp avverka en vit strand med klarblått hav.
Min häst gillade visserligen inte vattnet så mycket.



Avslutade gjorde vi med en tur upp på Table mountain.

Snacka om fullspäckad dag, nu är jag trött men lycklig.


Kommentarer
Postat av: Bella

Ser underbart ut! Min pojkvän har varit i Sydafrika och är helt lyrisk sen han va där för några år sedan... han pratar ofta om det... kanske borde man åka dit nångång.. känns ju inte som man fattar hur fint det är förrän man varit där! Hoppas du får en bra resa hem. Kram Bella

2009-03-23 @ 00:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0