Gym/Kvitton/Tacos



Ok, idag är det gym, göra mina kvitton och tacokväll som står på menyn.
Det är bra att klämma in kvittona innan tacokvällen så att jag får den som en belöning. Jag måste verkligen göra allt det där nu eftersom nästa vecka är fullproppad med jobb och resa till Hamburg för jobb och sen kommer jag hem till sverige. Jippi!

Jag har lite dålig inspiration för bloggen just nu så jag undrar vad ni vill läsa om, det finns så mycket saker jag kan fördjupa mig i om ni vill. Mer jobb grejer? Sminktips? Mattips? London? Ja i princip vad ni vill..



Kommentarer
Postat av: Bella

Gärna lite mattips på goda sallader och annat nyttigt och somrigt, hade vart bra! =)

2009-05-18 @ 16:17:04
Postat av: Elenore B

Hej Tess!

Jättebra blogg! Kul att läsa om hur du har det. Hoppas det är bra med dig. Kram kram/Elle

2009-05-18 @ 16:52:49
Postat av: L

Dina skonhets tips ar alltid grymma, allt fran hur du skoter din hy, sminkar dig, tranar, ater har varit jatte kul att lasa om. Tack for din super braiga blogg!! Kram//L

2009-05-18 @ 21:47:08
Postat av: evija

kul med andra svenskar i london! hur länge har du bott här?

Evija

2009-05-18 @ 23:40:49
URL: http://evija.wordpress.com
Postat av: Tess

Hej! Tack för alla kommentarer, jag ska absolut skriva mer om de sakerna som ni önskade! Ni är bäst!



Elle - Heeej vad kul att du har hittat hit, vi måste ses när jag är hemma i sthlm sen! Kram



Evija - Jag har bott här i 4 1/2 år nu. Du då? kram



2009-05-20 @ 02:47:49
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: emma

Dina skönhets tips, hur du sköter om din hy som alltid ser strålande ut.

2009-05-20 @ 18:19:25
URL: http://styleby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0