Risky business

Nu har jag gjort något sjukt risky. Jag har bokat tid hos en ny frisör. Bara tjejer kan relatera till hur läskigt det är att gå till en frisör första gången. På mitt gamla ställe hade jag två jätteduktiga tjejer, men båda har flyttat och senaste gången fick jag två nya som inte alls höll samma standard.
Det är så man förlorar en trogen kund som går var 6e vecka hos dem i 4 1/2 år.

Så idag ska jag testa Toni &Guy sloane square istället.
jag har en casting för ett propertycompany efter så det passar ju bra att komma dit helt nyfönad.



Jag sov hos Hay inatt eftersom hennes mamma är i deras hus på Mallis så vi hade riktig videokväll och jag sov som en stock! Nu ska jag rota runt i deras kök efter frukost och sen ska jag sniffa alla deras doftljus.
Jag älskar doftljus!


I have done something risky, i have booked an appointment with a new hairdresser. Only girls will know how risky this is..
But it will be interesting and i got a casting straight after so hopefully i will get there with amazing hair.
Me and Hay had a pyjamaparty last night and i stayed over and slept soo well, now im alone in the house and im going to sniff all their scented candles, i love scented candles..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0