Toooo Hannover!

Dax för mig att pipa till flygplatsen och fånga planet till Hannover.
Jag ska plåta en tysk katalog där borta i morgon och kommer tillbaka redan i morgon kväll.
Ska bli intressant att se vad för hotell jag får den här gången. De tyska klienterna brukar inte vara så petiga nämligen..
Sen är ju maten ett kapitel för sig.


bilden är lånad härifrån.

Man vet hur det kommer att bli när de redan har startat med att boka flighten från Stansted.
Flygplatsen längst bort såklart.

Men jobb är jobb och jag älskar trost allt mitt jobb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I hope you will have a great time there even though you're working :)



2009-05-25 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0