I love my life

Ok, det blev en lång dag. jag har gjort extremt mycket!

Först har jag boakt biljetter hem till sverige 29e maj - 22a juni. Sen har jag bokat biljetter till L.A 24e juni - 8 juli ( jag kanske ändrar hemresan till ev vecka senare, funderar på att ta en avstickare till Hawaii).
Jag har även varit i kontakt med Nockeby trafikskola om att ta körkort när jag är i sverige samt bokat in en massa nödvändiga läkarbesök och annat. Så sjukt produktivt blev det.

Efter körde jag middag med min kompis Novel och efter det måndagsdrinkar med Hay och lite vänner till henne.
Avslutade gjorde vi hemma hos henne med lite skype från L.A.

Nu sitter jag och äter popcorn och är nöjd med min dag.

Vissa dagar är bara lite extra bra!


Imorgon är det läkarbesök, casting, cocktailparty, drinkar med Harriett och middag på Nobu som står på schemat.
Jag har det väldans bra!


Min Hay, vad skulle jag göra utan henne?

I had a long day, booked tickets to both Sweden and La and also booked my stuff for my drivers license and lots of other stuff to. After i had dinner with a very good friend from sweden and then drinks with friends and i finished it off at Hays place for some gossip.
Now im having popcorn and im very happy with my day.

Tomorrow we got a cocktailparty, drinks with Harriet and Nobu with Novel on the schedule.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0