Snacktips





När jag är hemma och är sjuk blir det liksom inte så rolig blogg.
Men jag ska till läkaren ikväll och då blir det förhoppningsvis slut på det här hemmasittandet.
Jag är en energisk person av naturen, så jag klättrar på väggarna här hemma.
MÅSTE UT!

Kanske ska gå till posten, det är en lagom liten promenad.
Jobbigast är det att inte kunna gå till gymmet. Jag behöver den energireleasen för att inte bli orolig och stressad.
Men man ska inte träna när man är sjuk, så det får vänta.



Här får ni en bild på ett av mina favvosnacks






England har en sån sjuk chipskultur.
Alla ungar äter chips på tunnelbanan och har en liten chipspåse i sin matlåda. Chips är samma som potatis här ungefär. Inte konstigt att barnen blir ohälsosammare för varje år.
Även på plåtningar serverar de chips och sen undrar de varför modellerna inte äter det.
Smart.


Som tur är gillar jag inte chips, men däremot gillar jag de här små rackarna.
De är små knäckebrödsbitar som är smaksatta.
Jättegoda och ett bra alternativ till ett vanligt onyttigt snacks.

Finns i de flesta välsorterade matbutiker här.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0