Fun fun fun

 

Underbart, jag vill ha mer!


Kommentarer
Postat av: So

Hej vackra Tess!

Jag skrev ett litet med till dig på asw, men vet inte om du är inne där.

Tänkte iaf fråga dig om lite Londontips? Ska dit i helgen!

Som vilka klubbar vilka dagar, lunchställen, drinkställen, brunch, .. Hade varit sååå snällt!!! evigt tacksam! fast inte sådär underground hak som koko eller vad det nu heter..



stor kram!

2009-10-15 @ 16:43:53
Postat av: Tess

Hej So!



Ta en titt under min "London" kategori så hittar du lite olika tips där. jag kommer att fylla på med mer information allteftersom. Men de roligaste klubbarna just nu är nog Kuckuu, Maddox, Maya, Tramps.. ja det finns en del. Lunchen på Bluebird på Kings rd är jättebra och missa inte The Sanderson hotels long bar.



hoppas du får kul!

kram Tess

2009-10-23 @ 18:00:20
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0