Sista 24 timmarna

Imorgon är det dax för mig att flyga tillbaka till London.
Jag längtar hem, det gör jag. Min säng, min garderob och mina vänner.
Men det är såååå svårt att åka ifrån pojkvännen och vännerna här. Jag är lika splittrad varje gång. Vill jag åka, egentligen?
Men jag kommmer ju oftast tillbaka igen om en månad eller två. Nu när min vica process är på gång på riktigt kommer det inte att dröja länge innan jag faktiskt kommer att kunna arbeta här och då kommer det att bli mycket lättare att åka mellan de olika länderna.

Ikväll ska Jordan ta med mig på middag på ett hemligt ställe. Nats vet vilken restaurang det är och säger att den är topp, så jag ska nog använda min nya svarta klänning.

Det blir väldigt mycket utgångar här i L.A så jag kommer att behöva en 2 veckors detox kur när jag kommer hem.
Men kul har det varit.



Nats ubercoola röda stövletter är inte att leka med, den tjejen har snyggast ben av alla jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0