Bff

Ok, så eftersom jag spenderar en hel del tid i soffan just nu (febern är inte riktigt borta, men snart) så blir det en hel del dåliga serier på tv. Här i London har jag visserligen över 300 kanaler, så det finns en del, men jag klickade precis in på
"Paris Hiltons American BFF".

Skojar de?? Ett gäng tjejer och ett par gaykillar som tävlar om att bli Paris Hiltons bästis. As if!
Tror de här dårarna att någon av dem kommer att bli bästis med Paris? For real?
Inte en chans att hon kommer att behålla kontakten med en endaste av dem, hon behandlar dem som hundar.
Kom hit, sitt, rulla runt, färga håret svart...
Suck! Bitch-tv på hög nivå.

Visserligen är det tv tid för dem, men vilken typ av tv tid? Är all publicitet bra publicitet?

Bild från - "Paris Hiltons American Bff"

 


Kommentarer
Postat av: emma

Vad är det för speciellt med Blackberry telfonerna eftersom det är så många kändisar som andvänder dem? tänkte fråga eftersom du har en:)

2009-09-05 @ 20:59:21
URL: http://styleby.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej Emma!



Jag tycker att den är praktiskt eftersom jag slipper touchscreen ( så jobbigt, speciellt med naglar), den har en gratis meddelandeservice (bbm) och man kan göra i princip samma saker som med iphonen. Fast med ett riktigt tangentbord. Men det jag gillar mest är BBM, såå praktisk att hålla kontakt med vännerna över hela världen, helt gratis!!



Just nu har jag skype, msn, min mail och facebook på mobilen. Love it!



kram



Tess

2009-09-07 @ 17:04:01
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0