Den enda hårprodukten jag svär vid!


Mitt hår är alltid som bäst andra dagen efter att jag har tvättat det. Första dagen är det för silkigt, men andra dagen är det lite mer klös i det. Mitt största problem är volym uppe på toppen av huvudet. Det blir helt platt där uppe eftersom jag har långt och ganska tjockt hår.
Jag har en massa layers, men det räcker inte alltid. Så min underbara (och snygga) frisör tipsade om
"Label. m's Resurrection dust".
Ni som använder torrshampo för volym kommer att älska den här produkten.

Det är en typ av pulver du pudrar in i håret uppe på huvudet. Ruffsa runt lite et Volia - grym volym!
Och blir det platt under dagen så är det bara att ruffsa lite på nytt så kommer det tillbaka.
Bästa är att det sitter i ända till du duchar ur det.

Jag svär vid den här produkten, cant live without it!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saljs den hos T&G?

2009-09-12 @ 21:40:14
Postat av: Tess

Hej!

Ja, den finns där och även på nätet tror jag.

kram Tess

2009-09-12 @ 21:41:21
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: Maria

Vilka butiker säljer den (förutom T&G)? Jag bor i Milano och kan därför inte beställa över nätet.

2009-09-13 @ 10:21:30
Postat av: Anonym

Hej finns den i Malmö? Någon smink/hår affär???^



TACK FÖR TIPSET, exakt likadant problem med mitt hår.. alltid platt mitt på huvudet :(

2009-09-13 @ 12:55:29
Postat av: Tess

Hej!



Jag hörde att Label m finns att köpa hos Toni&Guy götgatan. I milano vet jag inte tyvärr.

kram



Tess

2009-09-13 @ 13:04:12
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Var finns den att köpa i london? pris?

2009-09-14 @ 10:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0