How about your day?

2 långa dagar med M&S är avklarade. Det blir tuffa dagar eftersom vi har så mycket att plåta varenda gång, och idag hjälpte det inte att vi hade en ny stylist och en makeupartist som älskade att kliva in i fotot och "faffa" runt med håret hela tiden, jag tror att hennes händer var i 50% av bilderna.
Kul att hon gillar att göra sitt jobb, men ibland blir hjälpa lätt till stjälpa.

Då är det jobbigt att göra det jag gör, när de andra inte riktigt klarar av att göra det som krävs av dem. Men vi är klara nu och det är topp.

Efter blev det middag hemma hos Hay.
Hon stack iväg ca 2 veckor sedan för att åka med sin pojkvän Jesse till Boston för att träffa hans familj och av bara farten blev det New York och L.A med, det är Hay det.
Så nu hade vi en miljon saker att diskutera. Såklart.
Jag är ledig imorgon och vi kalasade på en flaska skumpa, så jag ska ramla ner i sängen nu och sova så länge jag kan. På torsdag morgon är det sverige som gäller.

Jippi!


Jesse och Hay i L.A

Kommentarer
Postat av: emma

vad skönt att vara ledig:D

2009-09-23 @ 11:03:56
URL: http://styleby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0