Jag, bara jag!

Jag har haft världens lugnaste dag idag.

Jag har läst böcker, pysslat runt på balkongen, druckit te, postat saker jag sålt på ebay och nyss åt jag en mumsig sushimiddag på Yo! sushi, helt själv.
Ibland behöver jag en dag bara för mig då jag gör saker jag vill göra själv. Det är kul att vara social, men då och då är det bara skönt att slappa och titta på människor istället för att umgås med dem. Och om man ska äta ensam så föreslår jag ett ställe som Yo sushi där man kan sitta vid bandet och inte bli alltför uttråkad.

Min kära blackberry var förstås med, så egentligen åt jag middag med Rosanne, Hay, Fiona och Dan ... via BBM.




Jag älskar mina nya ballerina! De piffar upp vilken outfit som helst.
Ett par fina och bekväma ballerina är ett måste i varje kvinnas garderob.


Kommentarer
Postat av: Malin

"Egodagar" är bäst och välbehövliga in emellanåt!

2009-09-11 @ 09:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0