Såpp!

Bokat!
Stockholm 24 -27e september.
Jag ska bo på story hotel.
Topp!

Kommentarer
Postat av: belle

Vilken tur att du får tanden fixad! Antar att det inte blev nåt Colgate-jobb :)

Men varför ska du bo på hotell? Bor inte din familj där? Eller vill du bara lyxa till det lite :)

2009-09-18 @ 12:45:49
Postat av: Tess

Hej Belle!

Nej det blev inget Colgatejobb för den här gången. Haha! Men det går fler tåg hoppas jag.

Min mamma bor inne i stan, men hon håller på att renovera lägenheten, men pappa bor ute på Ekerö, så det blir lite långt bort när jag är hemma under så kort tid, så det fick bli hotell den här gången.



kram



Tess

2009-09-18 @ 13:01:39
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0