Story hotel

Så the Story about Story är att jag efter en natt här är ganska ordentligt missnöjd.
Jag hade visst fått rummet över baren, inte bra. Min säng skakade så mycket av basen att jag kunde se vibrationerna i täcket. Det slutade visserligen klockan 01.00, men om man ska upp 8 är det alldeles för sent.
Sen när jag bad om att få byta rum gav de mig ett mindre rum och inte ett ord av ursäkt fick jag.
Så jag fick klaga en andra gång och fick då ett likvärdigt rum som det första.
Men helt ärligt, om man vill att kunden ska komma tillbaka så bör man be om ursäkt för besväret och vara lite trevlig. Men killarna på Story har enbart attityd.

Så jag checkar ut imorgon och tar ett rum på Grand Hotel istället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför bo på hotell när du är hemma?

5 stjärnor för en topp-blogg by the way

2009-09-26 @ 23:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0