Stureplan.se ♥ Modevisningar

Stureplan.se har bider på diverse olika visningar just nu.

Min favvo är helt klart Indiskas visning.

 

Jag gillar stylingen och håret. Bootsen är fantastiska och även om pannbanden känns lite passé så är de underbara de med. Måste ha den där klänningen f.ö.


Indiska har verkligen ryckt upp sig de senaste åren. Om de satsade på ett par plagg med lite bättre kvalité då och då, typ "Indiska deluxe", så skulle märket vara en stor favorit.

 

Sen har vi Make up stores visning

 

 

Dramatisk make med asienkänsla. Här inspirerar sminket mer än kläderna. Lite för mycket för min smak med de pompösa klänningarna, men sminket rocks! ( Vilket är det viktigaste här.) Och jag gissar att klänningaran följer temat väldigt väl, så jag gillar väl dem med.


Sist är det en visning på Laroy.

 

 

Den här visningen vet jag ingenting om och det står inget heller varken märke eller annat.

Inte någon favorit hos mig. Känns ganska glamour-ig.


Alla bilder kommer från Stureplan.se och klickar ni på bilden hittar ni inlägget.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Tess! Måste bara helt spontant säga att jag verkligen gillar att läsa din blogg. Känner dig inte personligen men vi umgås med en del samma personer i Sthlm. Läser inte många bloggar men jag vet inte vad det är med din blogg som är så speciellt... Tror du helt enkelt är ganska rakt på sak och varierar dina ämnen. Fortsätt med det du gör!

2009-09-03 @ 21:04:33
Postat av: Tess

Hej Caroline!



Vad glad jag blir av din kommentar!

Kul att vi har lite samma vänner också, bara synd att vi inte har träffats ännu. Förhoppningsvis får det bli nästa gång jag är hemma och hälsar på.



kram



Tess

2009-09-03 @ 21:14:07
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0